رزرو هتل و تور کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش: نرخ هتل سارا کیش,29 دی ماه 5 روز

محمد 123

تاریخ طرح پرسش: 1396/10/07

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص رزرو تور کیش تعطیلات نوروز و اقامت در هتل سارا به مدت زمان چهار شب و پنج روز در بازه زمانی 29 دی ماه مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل سارا کیش یکی از هتل های سه ستاره شیک و خوب جزیره کیش بوده و در قلب جزیره کیش، خیابان رودکی احداث گردید. هتل سارا کیش در یکی از بهترین موقعیت های منطقه قرار دارد و از این حیث در نزدیکی مراکز خرید نظیر: بازارهای پردیس 1 و 2، مرکز تجاری، پانیذ، هایپر مارکت می باشد و همچنین نزدیک اماکن تفریحی کیش نظیر: دریا، اسکله تفریحی نیز قرار دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر دو دقیقه و تا فرودگاه کیش شش کیلومتر می باشد. این هتل با کلیه امکانات اقامتی و رفاهی آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان تور کیش زمستان 96 می باشد.

هتل سارا کیش در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش قرار دارد. این هتل در سال 1388، در چهار طبقه طراحی و متشکل از 72 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها از امکانات ویژه اقامتی و رفاهی برخوردارند. اتاق های هتل سارا کیش شامل: شش اتاق رویال سوئیت دارای یک خواب و یک پذیرایی، نه اتاق سه تخته تریپل، پنجاه و چهار اتاق دو تخته شامل دابل و تویین و سه اتاق سینگل و یک تخته می باشد.

مسافر گرامی نرخ تور کیش فروردین هتل سارا کیش برای این بازه زمانی و اقامت در یک اتاق دو تخته برای هر نفر معادل 960 هزار تومان با ارائه خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اردیبهشت 97 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل سارا کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش نوروز 97 شامل: رستوران ساینا (با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی)، کافی شاپ، اجاره اتومبیل، کافی نت در طبقه همکف، اینترنت پر سرعت در تمامی نقاط هتل، لابی، خشکشویی، چایخانه سنتی در فضای باز، سرو صبحانه بوفه رایگان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سرویس ایرانی و فرنگی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، پاور سوئیچ، خدمات خانه داری تمام وقت در تور کیش تعططیلات عید نوروز 97، تاکسی سرویس، پارکینگ، آسانسور، مینی بار و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل سارا بازدید نمایید.

 

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

 

پرسش: موقعیت هتل قائم کیش

مینا زوغی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/26

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در مورد موقعیت هتل قائم کیش مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل قائم کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره  در بلوار ساحل و مرکز جزیره کیش واقع شده است. این هتل از نظر جغرافیایی در موقعیتی عالی قرار دارد و دسترسی آسان و نزدیک دریای خلیج فارس می باشد و همچنین فاصله کوتاهی با مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید سارینا دو و مرکز تجاری کیش و در مقابل بازار زیتون قرار دارد.

هتل قائم کیش تا فرودگاه ده دقیقه فاصله دارد. این هتل از دو ساختمان جدا از هم تشکیل شده و دارای یک رستوران می باشد. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند، غذاهایی که طعمش به دل بسیاری از مهمانان تور کیش تعططیلات عید نوروز 97 نشسته است. هتل قائم کیش از سه طبقه و هشتاد اتاق برخوردار است. خدمات رایگان هتل قائم کیش سرو صبحانه و نهار و استقبال فرودگاهی نیز می باشد. امکانات ساختمان نوساز هتل از ساختمان قدیمی بیشتر است.

برخی از امکانات هتل قائم کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش بهار 97 شامل: آسانسور، پارکینگ، تاکسی سرویس، استخر، سیستم تهویه هوا، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت، لابی، کافی شاپ، قهوه خانه و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل قائم کیش بازدید نمایید.

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

 

پرسش: امکانات و موقعیت جغرافیایی هتل قائم کیش

مهدیس سقایی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/04

 

پرسش: سلام و در ابتدا تشکر می کنم از سایت خوب و جامع شما، در مورد امکانات و موقعیت هتل قائم کیش مانند مسیر هتل تا شهر باستانی حریره ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل سه ستاره قائم در مرکز جزیره کیش و دارای دو فاز 1 و 2 می باشد. این هتل از 3 طبقه و 80 اتاق و 240 تخت تشکیل شده است. هتل قائم کیشاز نظر موقعیت مکانی نزدیک به دریا و مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید سارینا دو و مرکز تجاری کیش و همچنین در روبروی بازار زیتون واقع شده است و مورد توجه دوستداران خرید و میهمانان تور کیش فروردین ماه 97 قرار خواهد گرفت. 

شایان ذکر است که دسترسی به ساحل و دریا به آسانی امکان پذیر است و شهر باستانی حریره در شمال جزیره کیش و در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. خدمات ویژه و رایگان هتل قائم کیش نظیر سرو صبحانه و سرو نهار می باشد و فاز یک این هتل قدیمی تر است و از کیفیت پایین تری برخوردار است و فاقد آسانسور می باشد.

برخی از امکانات هتل قائم کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش اردیبهشت شامل: رستوران، لابی، کافی شاپ، یخچال، تلویزیون، حمل و نقل، سرویس بهداشتی ایرانی، نمازخانه، ماهواره، اینترنت، سوئیت، استخر، سونا، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، قهوه خانه، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، تاکسی سرویس و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل قائم کیش بازدید نمایید.

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

 





:: برچسب‌ها: رزرو هتل و تور کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,قیمت مناسب هتل های کیش,نرخ ویژه هتل های کیش,بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی